måndag, juni 28, 2010

Träna mera!

Oj oj, har kommit på mig själv att jag tycker det är roligt att träna mig själv och bli svettig! Det var ett tag sedan... Har nu hunnit med ett joggingpass till på 5km. Startade väldigt bra och sprang halva sträckan, sedan fick jag mjälthugg! Fy skam den som ger sig för lite smärta - gick i rask takt. Sprang sista delen med Skruttan som draghjälp. Idag har jag spenderat 30 minuter på min motionscykel! Höll ut hela programmet!

Nu ska jag bara sätta igång med Skruttans träning. Har sneglat lite på en tävling så smått och var på väg att anmäla mig dit... Så snart kommer vi ut på tävlingsbanorna. Annars så händer inte så mkt här. Plockar, tvättar, stryker och packar... Man kan nästan tro att jag ska vara borta ett helt år, men så är ju inte fallet. Ska bara vara borta tre veckor, men det blir mkt när man ska ha med både militära kläder och civila! Marma två veckor! Så kul det kommer att bli, vi är flera här uppifrån som ska gå PB och så en massa andra vänner som jag träffar igen. Sedan blir det en tripp direkt till Trollhättan, för den vanliga turen till släkt och vänner! Huvva, så länge jag kommer vara borta från kärleken, hundarna och mitt hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar