onsdag, juni 30, 2010

Shopping...

Idag har jag ätit lunch på stan med Kärleken. Han är snäll han, bjöd på lunch och sedan fick jag mobilt bredband till den bärbara så jag kan surfa i obygden i sommar (ha, ha när jag är på Tjänstehundskolan/Marma). Eller så vill han ha koll på mig ;) Sedan laddade jag för att åka till Storheden, har sett ut en telefon för bra pris som jag tänkte köpa - men tji fick jag! Den var slut, så min shoppingtur slutade negativt! Hade sett fram emot en ny mobil - ringde till Kärleken och beklagade mig och han sa bara lugnt: Vi kan kika på andra när vi är i Trollhättan! SUCK! Jag ville ju ha den typ NU!

Nu laddar jag om för att pallra mig ut till farbror Åke på F21 för att köra lite puck-sök... Lilla Skruttan har blivit så duktig. Vi har nog kommit över våra meningsskillnader och hon markerar fint puckarna som ligger öppet. Ibland så glömmer hon bort?! Men oftast ligger hon fint när hon kommer fram till dem. Vi får se vad Åke tycker? Ska även följa med Bästaste Jenny och kika på två underbara lägenheter. Sedan ska jag nog passa på att springa 5km också. I morgon blir det mer shopping. Då åker jag till Storheden och rockar loss i affärerna där. Behöver handla lite innan jag går i kungens tjänst i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar