söndag, juni 27, 2010

Fixa internet...

Jaha!... Nu har jag haft semester i en hel vecka! Har bara 6 veckor kvar då med andra ord. Bestämt mig för att inte jobba under NATO övningen. Det hade varit för j-vla kul, men det innebar att jag skulle gå på vecka 30 till vecka 32... Kommer hem från södra Sverige vecka 29 (på helgen) och skulle börja jobba direkt igen då vecka 33! Nä, nog ska jag njuta av min semester =)

Har börjat träna så smått - mig själv alltså. Sprungit en runde på 5 km sedan har jag även införskaffat en motionscykel! Så håll i hatten vänner. Snart är jag mitt forna jag. Sedan har jag ju även kommit på att 2 veckor nere på Marma utan att kunna vara ute på nätet kändes tungt. Så i morgon ska jag och Kärleken till stan och fixa ett mobilt bredband åt mig! Han är så snäll min sambo! Nu väntar springturen med Skruttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar