lördag, juni 26, 2010

Midsommar!

Ännu en midsommar som passerat mitt liv. Ett av de stillsammaste måste jag säga! Kärleken - synd om honom ;) har varit sjuk och vi som har haft tradition att bjuda hem folk till oss fick ställa in i år. Vi pysslande lite i trädgården på dagen och åt den obligatoriska sill lunchen hemma i varandras sällskap. Ganska mysigt det också! På kvällen for vi till några vänner på Björks och spelade kubb och grillade. Härlig kväll, tillsammans med mkt goda vänner.

I dag var det tungt att vakna! Kärleken var visst piggare än mig och gick med vovvarna på morgonen. Själv drog jag mig i sängen till efter 11.00. Latat mig i soffan... fram till kvällen. For in till Björks och åt smörgåstårta och hämtade bilen. Fick med mig en motionscykel och givetvis var jag tvungen att prova den! Kämpade på tappert. Här ska kilona rasa! I morgon blir det hundträning, samt en joggingrunda skulle jag tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar