onsdag, juni 03, 2009

Valpisar

Hej och hå....
Gissa om man blir lite valpsugen när alla ens vänner har eller kommer att få små puppisar snart. Skulle lätt kunna ta ett tjog med mig hem. Först trodde jag att Q var trött på puppilurisar, men tjena där hade jag fel. Här om veckan myste han med en lite schäferpuppis och såg ut som om den där filuren, den tar vi med oss matte! Nå, ja den som lever den får se....
Studierna är avlsutade för den här terminen. SOMMARLOV...! Njae... inte förrän om en och en halv vecka. På måndag börjar jag jobba igen, för att få full lön. Fast det är ju inte så mycket på jobbet den sista tiden vid den här delen av terminen. Sedan är det ledigt fram till sista veckan i juni. Då drar jag, Annelie och Grållarna ner till Gävle för att kursa och träna. Ska försöka hinna med att besöka Exo med familj och få lite träning. Dessutom måste vi ju hinna med att pussa på puppilurisar och hälsa på Accsa. Nu skall jag bara finlira lite på min uppsats, sedan blir det väl lite träning med Kängurun... Gissa om hon hinner glömma bort en hel del när matte lämnar henne en längre period...

1 kommentar: