söndag, juni 07, 2009

Tävlingsdebuten avklarad med stor bravur...

Hej alla! Ja, då var tävlingsdebuten gjord och jag skiner som en sol... Min lilla känguru och jag kom trea på Tjh. DM! 948 poäng! Jag är jätte nöjd med hennes insats, sedan märks det att matte inte har tävlat på några år. Ha, ha... gissa vem som drullade bort en träapport i spåret ;-) Inte lilla Kängurun inte... nix vi hade då alla apporterna, men matte tappade trät så vi fick BARA en nia på spåret... Lydnaden mina vänner...

  1. Fria följet 7,5 pip ----Nähä...
  2. Platsläggande 10
  3. Inkallning med läggande 8,0
  4. Tungapport 6 lilla vovven ville busa lite ;-)
  5. Kryp under hinder 9 (Koef 4, de andra bara 2... gissa vad vi har tränat)
  6. Stegklättring 0, vi valde att avstå för lilla kamikaze hunden inte skulle skada sig...

Japp, nu är vi många erfarentheter rikare... har kvalpoäng till TJH SM, så, vi får väl hålla tummarna att vi kanske kan kvala in på poängen. Vem van då...

DM-MÄSTARE GUNILLA & GARRAS... HURRA, HURRA!

TVÅA GUN & POKER... HURRA HURRA!

Oj vilken helg och vilket arrangemang. Tack Jokkmokk BK för en jätte trevlig helg med mycket bra upplägg och bemötande. Vi kommer igen jag och Skruttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar