måndag, juni 08, 2009

SM vara eller icke vara...

Nu har jag smält mitt och Skruttans braiga resultat på Tjh DM! Som Magnus så snällt påpekade så var jag nog smärre chockad i går... Då har jag i stället börjat fundera på SM anmälan eller inte!? Det är låååååångt till Blekinge, som det ser ut nu så hamnar jag på en reservlista, men mina poäng kan räcka till en kvalplats. Det vore ju synd att missa chansen. Nå ja... jag hinner fundera. Läste dock att alla reserver får tillbaka sin anmälnings avgift om man inte kom med. Men det är en grym resa att göra för en helg! Boende och sådant går att fixa, man kan ju alltid mellanlanda i Trollhättan och snassa hos mamsen. Vi får se vi får se...
Idag har jag varit på jobbet. Hujja, inte lätt att stiga upp och gå tillbaka efter ett års frånvaro. Men det var kul att träffa arbetskompisarna, när man kommer tillbaka känns det som om man aldrig har varit där i från. Får se om jag hittar nå att syssla med de här dagarna... arbetskompisarna sa snällt att jag inte bbehövdes, men sedan sa de att jag kunde ju i alla fall klistra kuvert med betygen till eleverna... Aha, ett hedersuppdrag, eller not *ASG*....
Ca. två veckor hemma innan nästa trapats tillsammans med Annelie och Grålle. Då ni då skall vi på en roadtrip med husvagn, x antal gråa schäfrar. Vi kommer ju som sagt inte nöja oss med att bara besöka Playa des Marma, utan besöka Exo med familj rivieran Mölltorp (tror jag det heter där Accsa befinner sig med puppilurisarna) och eventuellt det södra Bärlinge för lite espionage på lite andra fyrbenta! Nä, nu skall jag däcka i soffan för att ta igen mig efter helgens bravader och jobbets påfrestningar... Imorgon skall jag ta itu med diverse saker, som att ringa Annelie för besök och inspetion av husvagn... Måste ju undersöka vilket vrålåk som vi skall bo i... Samt planera lite bevakningskurs och anlagsprov ect... Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar