måndag, maj 11, 2009

Trött... och så lite bilder...

JAG är fruktansvärt höjdrädd... Vilket alla mina träningskompisar vet. Gissa var i rökdykartornet min och Skruttans figgurant låg! Nä, inte var det på bottenvåningen inte...
Skruttan ute på den högsta avsatsen. Jippi...! Hon är berörd av underlaget (men vem var inte det) men tuffar på sig och jobbar på. Figgen upphittad och vi kan ta oss ner.

Skruttan hittar en figge i traktorn. Visst ser hon koncentrerad ut. Tack Ylva för de fina korten. Nu ska jag snart sätta mig och knåpa ihop en liten grej vi kan lägga ut på hemsidan. Annars så håller jag fortfarande på att återhämta mig från sviterna i Arvidsjaur. Trött som en flodhäst och mör i kroppen. I kväll skall jag ha info om Hv-Skallet och ta upp intresseanmälan. Så vi får se vilka ekipage som får åka ner. I helgen är det dags för första träffen för TJH1 gänget i Piteå. Det skall bli kul och se vilka som skall gå upp mot THJ1 FV. Nä, nu skall jag tuffa ut till Ylva och Arnold. Vi skall låna deras släp för att åka och slänga en massa skräp...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar