onsdag, mars 04, 2009

Plugg, plugg och åter plugg...

Blä vad mycket jag har att plugga. Över 11 böcker att läsa, rapporter som skall skrivas och en massa annat som skall studeras. Tur att det är intressant... I dag hade jag tänkt ta ett pass i skidspåren med Skruttan. Tyvärr vaknade jag med värk i höften - rädd att en gammal skada skulle gå upp, så det blev vila idag.
Huset ser ut som ett större bombnedslag. Gissa om jag är less. Tror dock att Kärleken också börjar tycka det är stökigt! Idag satte han igång att sätta upp spånskvor, spacklade mm. Så nu får vi det snart i ordning även i köket... sedan var det det där med badrummet. Pappsen står i standby, hoppas även kärleken börjar tröttna att leva med ett halv rivet badrum.
I går var jag och Annelie i Boden och fick oss lite timmar i HV-ets regi. Alltid bra att träna vovvarna på. Skruttan var dock hemma så vi tränade på Nemo! Härlig kille det där och jag plåstrade om honom ordenligt. Han fick även ett plåster där det stod Grålle på! I april skall kanske Skruttan åka till Nemo för att få leka en helg. Då skall jag och Kärleken eventuellt ta en långhelg i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar