måndag, februari 09, 2009

Snöööööööööö...

Nu har vi snö till förbannelse här uppe, men till Skruttans stora glädje! Hon far runt som Tigger i Nalle Puh och gör riktiga kamikaze hopp ut i mjuksnön. Gissa om hon tittar bejande om vi inte förstår att hon vill att vi skall kasta snöklimpar åt henne. Tänk om hon kunde skotta också...
Lugnet har lagt sig i huset för kvällen. Från klockan 07.15 så har vi haft huset fullt med hantverkare. Skruttan skötte sig fint och har inte ens försökt att hjälpa någon av alla de hantverkare. (Kan bero på att hon mutades av ett ben) Jag hoppas att de blir färdiga i morgon. Måste pallra mig upp tidigt i morgon också, eftersom hantverkare verkar vara ett mycket morronpiggt släkte.
I morgon hade jag tänkt att träna på Inpuls, men ett möte på jobbet satte P för det. Så jag kanske rotar fram mina Skate-skidor och tar en tur med Skruttan ute på F21 om kylan släpper sitt grepp om Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar