lördag, februari 07, 2009

Kyla och egen träning

Ja ha, nu är jag verkligen glad över att vi har våra pelletskaminer...! På måndag kommer hantverkarna in och monterar ner alla element, drar in rör och sätter upp de nya elementen för fjärrvärmen. Läste i en tidning att andra som låtit installera fjärrvärme hade varit tvungna att värma upp husen med kupevärmare! Hade varit ganska häftigt... not! Jag undrar varför man väljer att installera fjärrvärmen mitt i kallaste vintern. Tycker synd om de som inte kan elda i sina hus under tiden.
Har hunnit med ett pass på Inpuls - Japp, beach 2009 är på gång, eller så inte...?! Gillar ju inte att ligga och sola, men just nu gillar jag inte de där extra kilona heller. Skall bli bättring på motionerandet. Om nu bara kylan släpper sitt grepp skall jag och Skruttan ut och prova spåren vid F21. Målet är att gå ner en sis så där.... kilon. Tills jag är nöjd med mig själv - gå ner kanske inte är rätta ordet - förvandla fett till muskler kanske är bättre. Kärleken har lovat mig ett halvårskort på Inpuls, om jag fortsätter att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar