tisdag, januari 13, 2009

Egen träning...

Åter tillbaka från ett pass på Inpuls - värre än värst var det - om ni någon gång har provat bodystep fast med stationer så vet ni hur fantastiskt jobbigt det är. Tävlingsmänniska som man är, så höll jag faktiskt på att kräkas. Gissa om man surar ihop totalt när en av ledarna springer omkring hur lätt som helst hela passet och dessutom är gravid i sjätte månaden... Nå ja, jag är ganska nöjd med min insats i alla fall - efter nästan två års uppehåll!
Annars händer inte så mycket, har kämpat med en rapport, som nu är godkänd och sitter hela dagarna och pluggar och försöker få ihop något till nästa vecka som skall tillbringas nere i Umeå. Pluggandet går bra, men jag har vridit på dygnet, men i morgon är det upp med tuppen för att träffa några kursare i Boden.
Skall anmäla mig till tjh-skolan i sommar och gå skede 3 i Amsöket. Det skall bli kul om man nu kommer med. Skruttan skall få bekänna färg för den här gången skall hon med - som en frisk vårvind kommer hon nog landa i allas hjärtan där nere - eller högsommarvind - eller som en mycket förvildad grå Känguru...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar