måndag, januari 12, 2009

Träning, snörvel...

Nu har jag i alla fall hunnit med ett pass på Inpuls - vilket jag ger mig själv en eloge! Så, nu är ett nyårslöfte inbefriat... Nu återstår några andra! Mitt träningsmål för mig själv är att till våren ha gått ner ca 10 kilo och börja motionera regelbundet. Tycker inte om den bild jag ser i spegeln för tillfället. För att inte ha tränat på nästan två år, så tycker jag att jag klarade av passet bra. Ingen träningsvärk... I morgon är det ett nytt pass som gäller pluss en massa plugganden. Kämpar med en massa böcker och nästa vecka tillbringar jag nere i Umeå. Skall bli kul, men jag brukar börja längta hem på onsdagarna. När jag kommer hem har Anders åkt på en kurs eller liknande i södra delen av landet - så vi kommer inte att ses förrän på söndag!
Hundmässigt så struttar Quarko på här hemma - Skruttan pestar på. Ibland funderar jag på att skänka bort henne till någon. Men det går ju inte, hon är ju så socker söt! Målet med henne i år är att ställa upp i Bevaknings DM och starta upp henne i amsök. Det skall bli kul och jag väntar bara på att förkylningen skall släppa ordentligt. Eventuellt tar jag fram skidorna så att hon får springa av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar