måndag, oktober 13, 2008

Vad tiden går....



Tänk vad tiden går fort. Det känns som om det vore i går jag hämtade hem Skruttan... Livet förändras och man får nya vänner, mål m.m. man tappar vänner, söker upp gamla vänner - ja hela livet rullar förbi och ibland måste man andas och fundera på vart man är påväg! JAG är så glad över alla som finns runt omkring mig - som stöttar, uppmuntrar och tar mig för den jag är, även med mina fel och brister! För sådana har jag också *asg*!

Livet är för kort för och därför måste man ta tillvara varje dag. timme, minut, sekund....! Att leva ihop med någon gör också att man ändrar fokus - nu är det inte bara en själv och man måste kompromissa! Kärleken är det bästa som finns och att få ta emot och ge hämningslöst det är en häftig känsla, tycker jag! Själv kan jag inte vara arg länge på någon som gör mig något ont, för tänk er själva att leva hela livet och vara arg!

ÄLSKAR ER ALLA SOM FINNS I MITT LIV,

KÄRLEKEN,

FAMILJEN,

VÄNNERNA,

Nu blev det djupt tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar