fredag, juni 06, 2008

Smygsemseter....


Hej hopp alla glada! Firar Svergies nationaldag med en lite längre ledighet... Skönt! Jag och vovvarna ligger hemma och vilar eller så strosar vi runt i trädgården. Husse är ute på stan och leker "smurf"...! Q pustar i värmen och jag hoppas faktiskt det inte blir för varmt i sommar. En gammal gubbe som han orkar inte med värme.

Skruttan ska in i löpet och är slöare än valigt. Man kan väl säga att hon är ganska normal. Vi laddar för semestern. Nästa helg är det tävling! DM i bevakning - eftersom Q är gammal glad pensionär, så har jag lånat en hund och det skall faktiskt bli kul att tävla igen. Vinna eller försvinna heter det ju?! Jobbar måndag-torsdag, sedan har jag semester. I slutet av juni åker jag ner till tjänstehundskolan och ska fortsätta min utbildning till säksökinstruktör! Skall samåka med Jenny som skall flytta till Trollhättan av alla ställen! Då har man någon vettig att hälsa på där och inte bara gamla släkten!

Börjar arbeta i mitten av augusti igen om jag inte ska läsa!

Kram alla firare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar