tisdag, juni 03, 2008

"Den flygande Holländaren = den grå Kängurun"

Kan du få Skruttan att hoppa, frågade någon mig! (Frågan skulle ha varit om den kom från mina träningskompisar - Kan du få Skruttan att stå på jorden med två tassar samtidigt!) Han förstod nog inte varför Skruttan kallas för den grå Kängurun.... Väntar på bilder från denna fotograf - ni får nöja er med ett som Husse har tagit ute i vintras.
Vad annars händer - känns som om jag går i väntans tider. Hoppas ni alla där ute i cyber rymden håller tummarna för att jag skall komma in på mitt program i Umeå. Hundträningen ligger lite nere för tillfället pga skolavslutningar, slutbetygssättning mm. Men mina VÄNNER FEM arbetsdagar kvar sedan har jag SEMESTER till mitten av augusti. Då får vem som helst hänga på och träna med mig!
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar