torsdag, maj 29, 2008

Skolbänken nästa...?!

Hej alla vänner! Jag har precis fått reda på att jag har blivit beviljad att läsa på heltid med 80% av lönen om jag kommer in på min linje! Så håll alla tummarna, så att jag till höst åter igen kan sätta mig i skolbänken.... Tänk det är inte ofta man blir erbjuden att lästa 100% på distans med 80% av lönen. Jag har räknat ut att jag kommer att tjäna på detta eftersom jag inte kommer att behöva pendla!

Tränade bevakning i går. Skruttan är jätteduktig och gör framsteg.... Tänk om man bara skulle orka träna lydnad också! Vi hamnade nästan i "kriget" igår. Helikopter tränade brandbekämpning och flög över F21 och släppte vatten. Jag och Marie fick hastigt springa i väg, när helikoptern kom och släppte vatten ca 15 meter ifrån oss. Våra figuranter fick även lite vattenstänk över sig där de låg och stryckte i skogen!

.... och snart är det sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar