tisdag, maj 13, 2008

Magsår/magkatarr... djävulens påfund?!

Hej alla där ute! Kan säga att jag lever på att knapra tabletter och annat smått och gott just nu! Magen krånglar - vilket inte är kul! Trodde att jag var kvitt det men icke sa nicke.... Eftersom jag dessutom är en kaffedrickare försöker jag ibland mellan smärtorna att få i mig lite kaffe, men tyvärr oponerar sig magen med en gång... Nå ja, medicinen fungerar igen och smärtorna håller på att avta.

Skruttan har på grund av mattes sjukdomstillstånd givetvis fått vila lite, men i kväll är det skogen som lockar! Spår och eventuellt en patrullstig, vi får se. Håller på att lägga upp en hundövning inför lördag. Det ska bli kul! Jag ska vara instruktör för 10 ekipage under bataljonsövningen... just nu har jag inga fjärilar i magen eftersom smärtorna tar överhanden. Dock är jag ganska säker på det här med bevakning, så det blir nog bra!

Kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar