tisdag, april 01, 2008

Vilket påsklov....?!


Usch och fy, säger jag bara! Hade laddat för över en veckas ledighet med massor av skidåkning - träning och annat kul! Vad hände... Knall och fall så fick jag världens dunderförkylning. Höll mig flytande men det var nog allt. Till råga på allt åkte Kärleken på samma sjukdom med några dagars försening. En fråga bara: Hur i ALL VÄRLDEN klarar sig singelkillar sig ensamma när de blir sjuka?!

Hm... Hade vi haft klagomuren hemma hade den nog rämnat och jag har nog sammanlagt begravt Kärleken över hundra gånger - Han påstod flera gånger att han höll på och dö! Ganska skönt att vakna på måndag och veta att jag måste till jobbet, *LOL*. Som tur är övervinner kärleken allt har jag hört!

Positivt tänkande kommer man långt med. Två måndare och en vecka kvar.... sedan semester i åtta veckor. Och vem vet vad som kommer ske till hösten....

Nu blev ni allt nyfikna, eller?!

1 kommentar:

  1. Men vad nu... varför detta hemlighetsmakeri??? ska vi nu då sitta och gissa eller???

    SvaraRadera