onsdag, mars 26, 2008

Träning...

Nu har vi tagit på oss hårdhandskarna! Vi tränade frammåtsändande och linförighet i går. Det går bra för Skruttan. Ska prova en annan variant när det gäller framförgåendet... Meddelar senare om min teori fungerar. Det var kul att träffa det gamla gänget igen. Ingela och Orka, Marie och Heddan, jag och Skruttan träffades ute på klubben i går. Efter ett tag dök även Ylva med Kaxa upp. Tränade i flera timmar.

I dag ska vi träna uppe på kronan. Frammåtsändade och linförighet. Eventuellt lite ställande under gång. Tyvärr har jag inte åkt några skidor med Skruttan i år. Har en MYCKET envis förkylning, så fort jag rör på mig får jag feber.... Går hemma och snörvlar och nyser konstant! Hu, hu... Det är synd att skidsäsongen inte nyttjas - Skruttan har kapacietet och gillar det där med draget. Hennes Syster Elda tog en SM medalj i drag, så det verkar finnas i blodet.

Kramizar till nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar