tisdag, oktober 16, 2007

Tapeter...


I går var vi och tittade på tapeter... Vilket hav av olika typer, färger, mönster mm. Som tur är har vi samma smak, så det kommer nog att gå bra. På bilden ser ni en svart tapet med mönster på. Den kommer antagligen sättas upp som fonvägg i sovrummet! Vi köpte tapeter i en grå skala till arbetsrummet! Sedan hittade jag en annan svart tapet som kanske sätts upp i ett av vardagsrummen som fond! Vi får se.... golv ska läggas och där sköter min andra hälft arbetet. Även där så har vi samma smak!

Annars lunkar allt på och jag har insett att vi har bara två månader kvar till den stora flytten! I går passade jag på att packa ner sommar jackor. Så nu framöver blir det till att bo i flyttkartongernas heliga värld - inte mig emot! Quarko missar inte en sekund när jag håller på att packa! Han - så klok som han är - har insett att en stor förändring är påväg.

Tills nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar