tisdag, oktober 23, 2007

Hej hopp i höstmörkret...!

Jag trodde tiden skulle gå jätte sakta fram tills vi ska få tillträde till huset, men icke sa nicke! Småpratade lite i helgen, då Anders helt enkelt påminde mig om att jag var tungen att säga upp lägenheten senast den här veckan! Gisses vad tiden går fort.... Sakt och gjort i går for jag i väg till Lulebo och sa upp lägenheten. Lite vemodig blev jag.

Nå ja, nu är det gjort. Annars händer inte så mycket. Quarko blir äldre och äldre varje dag. Han kan inte själv hoppa in i bilen och är väldigt stel. Är dock glad och pigg och har inte ont någon stans. Busar varje morgon en stund med Skruttan.

Etty stormar fram som en virvelvind. I går var hon och lekte med Ozzy och badade i älven (brrr....) Sedan sov hon nöjt hela kvällen.

Nu ska jag snart dyka ner i flyttkartongernas härliga värld!

Vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar