tisdag, maj 08, 2007

SNART....!

Snart, snart ska jag och Skruttan bita ihop och få en massa bra tips och idéer på vår fortsatta träning. I helgen ska vi gå kurs för Heidi Koivisto! Gissa om jag längtar. Den börjar på fredag och håller på ända till söndag! Det ska bli så kul! Vi ska lägga krutet på linförighet, fritt följ och framförgåendet!

Annars tränar vi på lite för oss själva. Hon har blivit riktigt duktig i linförighet! Koncentrerar sig bättre och bättre. Inkallning är inga problem... (så länge vi håller oss på lydnadsplanen) Platsliggningen är jag inte alls bekymrad över, fast hon ser ut att kunna explodera när som helst! Apporteringen kommer inte att bli några problem med, det är bara "hålla fast" vid ingångarna som inte riktigt fungerar....!

Quarko däremot börjar att tackla av mer och mer... Han är jätte pigg i psyket, men hans kropp hänger inte med längre. I går så missade bakbenen igen, när han skulle hoppa in i bilen... SUCK! Det är väl bara att låta tiden ha sin gilla gång! Jag får glädja mig vid att han har hållt så länge!

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar