måndag, maj 07, 2007

Innre lugn....

Hej på er alla som är inne och läser min blogg. Efter en mkt jobbig period med stress, sjukdom m.m. så har jag äntligen fått en innre lugn och livet bara *ler* åt mig. Trots regn, rusk och kyla, så bekommer det inte mig. Nä, äntligen känner jag att jag njuter av livet.

Hundarna har helt och hållet accepterat en förvandling i vårt vardagliga liv! De blir totalt förvirrade när inte "någon" är hemma när vi kommer innanför dörren. De blir helt skogstokiga när "någon" kommer hem och jag väntar bara på att nästa blodutgjutelse kommer att ske, ha ha!

Annars händer inte så mkt. Jobbet är ganska tråkigt nu och man känner inte för att göra något alls. Detta pga nedläggningen i höst. Jag får se vad jag hittar på till hösten. Har eventuellt funderat på att söka en kurs på universitetet, men man får väl se. Förutsättningarna är ju lite annorlunda nu...

//carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar