måndag, maj 21, 2007

Kurs....

Hej hopp alla!

Gissa om jag är trött, men glad! På torsdag hämtade jag Gunnar på flygplatsen. Vi åt lunch och småpratade lite. Sedan åkte vi ut till klubben och Gunnar installerade sig i vandrar hemmet. Sedan ramlade deltagarna in en efter en... Glatt återbesök av Christer och P-A sk. B1 och B2...!! En helg med dem och man har kram i skrattmuskeln. HÄRLIGA hundmänniskor från Nordmaling. Därifrån komm även Linda.

Vid två hade alla 15 deltagare funnit sig till rätta och satt förväntansfulla i lektionssalen. Mkt teori och frågor den kvällen. På fredag vaknade vi till strålande sol.. Härligt! En heldag i skogen för kursarna.... Själv smet jag in till stan för att handla in presenten till Gunnar och passade på att "lunchadate"... Gott med thai-buffé i stället för grillad korv i skogen. Sedan åkte jag ut till klubben och stekte 2,5 kg renskav - jag luktade som en hel ren efter det.

På lördag var det grått och molningt, men vädrets makter höll sig... Regnet kom inte förrän vi instruktörer skickade ut deltagarna och lägga ett längre spår på eftermiddagen! Ha, de såg ut som dränkta katter när de kom tillbaka till klubben. Grillkväll på kvällen och massa småprat!

På söndag sken solen igen och vi fick en härlig avslutningsdag ute i skogen! Gissa om jag var var trött när jag kom hem. Konstigt nog längtar jag redan till nästa Kristihimmelsfärds helg! Men DÅ SKA VI VARA I NORDMALING....!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar