tisdag, februari 27, 2007

Födelsedagsfirande....

Hej hopp vad tiden går fort....!
Skruttan har nu hunnit fylla 1 år. Detta gjorde hon i söndags. Presenter, jo då! Min faster och syrrans Grand Danois, Vida, skickade ett paket från Trollhättan. HUNDGODIS! Smarrigt... Sedan fick hon av en kompis ett snyggt halsband.
Själv har jag en härlig semestervecka nu! Fast jag är redan rastlös och funderar på vad jag ska hitta på. Bilen är hel, vädret Ok... men ingen annan är ledig?! Pestar med mina kompisar som jobbar på. Nå ja, lite hunträning och städning kanske jag tar för mig att göra.
I helgen gick jag en styrelseutbildning tillsammans med resten av OG:s styrelse. Den var mkt givande och nu känns det som man äntligen har koll på hur saker och ting ska gå till på en ideelförening.
//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar