onsdag, februari 28, 2007

Ledig....

Hej hopp alla!

Nu så har halva semesterveckan gått och jag har verkligen inte gjort nå! Igår stassade jag runt i pyjamasen hela dagen. Till och med när jag var och åt tillsammans med Ingela och Christer. Sedan tränade jag hund tillsammans med Kaisu. Som det ser ut nu ska jag eventuellt tävla Manzi. Det ska bli kul att komma ut på tävlingsplanen igen.

Skruttan ska vaccineras, röntgas och göra en skönhetsoperation - ta bort sporrarna. Men jag vet inte om jag ska slå till och göra allt på en gång. Vaccination i första hand.

Trodde jag skulle slippa Boden nu på semestern, men ska visst åka på ett möte i kväll. Hm, nu när jag äntligen har varvat ner, så är ledigheten snart slut.... På fredag ska jag och Bettan dra ut med alla hundarna. Åka skoter, grilla korv och bara njuta! Det ska bli kul - en riktig norrlands dag!

Sedan är väl det bara att börja jobba igen, men snart har man ledigt en och en halv vecka igen. Jobba tre veckor sedan påsk och efter det - SOMMARLOV!

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar