tisdag, december 05, 2006


Vart har snön tagit vägen...? Usch vad less man blir på regn och rusk! Att man fick bilen tvättad i helgen känns nästan värdelöst! I går när jag körde till jobbet tror jag att jag körde genom all olika slags nederbörder - regn, underkylt regn, snöblandat regn och snö! Sakta gick det i halkan. LÄNGTAR TILLS JAG KAN TA FRAM SKIDORNA...!!

I går tränade jag, Bettan och Stina en stund uppe på kronan. Skruttan sköter sig bra och jag börjar se ljuset ( ha, ha...) Det ska nog bli något av henne också. Vaknade i natt av att Q låg och friade till henne! Tur att hon sover i bur och att hon inte fattar något. Annars kanske man skulle få sig ett antal puppisar! Annars händer inte så mkt i våra liv. Jobbar, tränar, äter och sover! Men snart... julmat, julklappar m.m

Kramizar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar