tisdag, december 12, 2006

Julkonsert

Hej hopp!

Är hundlös några dagar, känns konstigt! Skruttan och Q är hos Stina. I går tog de med sig övernattningsgrejorna och flyttade in till Stina. Varför?! Jo, jag ska jobba på Brolle/Sara Löfgren konserten i kväll och då blev det stressigt att hinna hem. Man får vara glad att kompisar ställer upp...!
Det är dock annorlunda utan hundar, satt ensam i soffan och funderade på om jag skulle resa mig upp och pyssla på i köket, men tänkte att då kommer hundarna fara upp också, men jag har ju inte några hemma! Gissa om det kändes tomt! Ingen morgonpromenad i morse och då fick jag fel kläder på mig. BRR det var kallt utan mössa och vantar. Nu sitter jag på jobbet och dödar tid... Har hunnit vara en sväng och tränat med barnkören och de stora stjärnorna. Längtar till hundarna så jag håller på att krevera, hur ska det gå över jul?! Utan dem i över en vecka hu! I morgon är det Lucia och då ska jag upp med tuppen! Som tur är får hundarna vara hos Stina tills i morgon eftermiddag. Sedan är det ite många dagar kvar tills man får semester! Det ska bli skönt.
Tja, vi hörs väl av någon annan dag. Nu ska jag ringa till Stina och se om hundarna sköter sig!

//carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar