söndag, december 03, 2006

Full fart!

Hej hopp!

I helgen har det varit full fart! På fredags eftermiddagen for jag ut till Lövudden. Passade barn medans min kompis fysade mina två hundarn. Bra fördelning tycker jag i alla fall...

Lördagen började med att vi gick upp runt 08.00. Sedan for jag till Step In för ett träningspass. Mkt ben den här gången, puh! Sedan hem och duscha och byta kläder. Klockan 12.00 hade vi bestämt träff ute på Lulefrakt. Bettan, Kaisu, Catrin och jag vallade en ruta. Sedan blev det lite sporadisk träning. Q körde lite frisök och Skruttan uppletande. Det bästa av allt var att vi fick bilarna tvättade! Tack Pelle för att du tog dig tid att tvätta fyra smutsiga bilar! På kvällen bara slappade jag framför TV:n

På söndag vaknade jag strax innan 08.00 åt frukost och sedan till ridhuset för lite träning. Skruttan går mkt bra efter att vi lagt om träningen med hjälp av Torgny. Bettan, Stina och Kaisu var där och tränade en stund. Eftersom det var bra väder for vi ut till klubben och fortsatte vår träning där. Vi riggade upp en vidiokamera och filmade varandra. Gissa om vi fick många skratt! Men även idéer om hur vi skulle träna. I farten han vi även adventspynta på klubben.

På kvällen ringde mamma och frågade vad jag önskade mig i julklapp... Bra fråga, ska fundera på den. Kvällen tillbringade jag med jobb och TV tittande!

Kram på er som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar