torsdag, november 30, 2006

PUNKA!

Hjälp...!

Körde till jobbet nu på morgonen, lite smått stressad. Vi har Kulturafton i kväll och en massa att förbereda. Svängde in på Shell på morgonen för att handla lite lunch. När jag körde de sista 500 m. så lät bilen väldigt konstigt! Gissa vad PUNKA! Det är inte sant....!!! Nu är jag ännu mer stressad. Som tur är har jag en mkt hjälpsam vaktmästare som ska hjälpa mig att fixa det. Jag måste ju hinna hem och hämta Quarko och sedan tillbaka för att hjälpa till på kulturaftonen. Livet ska aldrig vara enkelt!

Nå ja, igår var jag och tränade med Ingela, Bettan och Stina. Håller på att få spader på Skruttan, men nu har jag fått bra hjälp hur jag ska jobba med henne. Torgny kom ut och visade hur han skulle ha jobbat med henne. Det funkade, bort med godis. Kontakten har vi, sa han. Jobba med och emot! Se det funkade!

Nu ska jag fixa och dona på jobbet lite smått stressad....

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar