onsdag, november 29, 2006

Förvirrad...

Hej igen!

Nu tror jag den allmänna julförvirringen har slagit in. Glömmer en massa saker som jag måste göra och gör saker som jag inte ska göra. I går när jag snabbrastade hundarna uppe på kronan drog Skruttan som ett streck efter en hare. Men HON kom då jag ropade på henne. Inkallningsträningen FUNKAR!

Lugn och ro kommer jag nog inte att hitta förrän jag sitter på tåget den 20 december. Det är en massa som ska hända på jobbet, t ex Brolle konsert med Sara Lövgren, Kulturafton, Lucia m.m. Gisses, skulle behöva klona mig. Ut över allt jobb, så ska man hinna med hundarna och sig själv också! Nå ja, har ju gett mig den på att Skruttan och jag ska vara i högre klass innan säsongen är slut nästa år! Så vi jobbar på.

//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar