tisdag, november 28, 2006

Träning

Etty
Snön är ett minne blott, kan inte tro att vi för några veckor sedan hade 80 cm snö! Hundarna drar in en massa smuts och damsugaren står konstant framme. (inte för att jag använder den oftare för det) I går var jag och hälsade på Fia! Drutten blev jätteglad att se mig. Han fick en liten leksak. Åt mat där och hämtade hem min stora bur. Vill inte ha några Quarko - Skruttan valpar! Sedan åkte jag ut för att träna lydnad med Ingela. Vi surrade på och det hela slutade med att Ingela spådde mig. Mycket stämde in och Ingela fick gåshud... Få nu se om allt slår in!
Hundträningen då?! Tja vi tog oss ut och tränade klockan 21.00 vilket resulterade i att vi inte tränade så länge. Skruttan var speedad värre och henne måste man samla ihop innan man gör något med henne. Satte upp buren när vi kom hem och Skruttan gick genast och la sig i den. Skönt att man har en hund som är van att ligga i bur.
//Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar