måndag, september 18, 2006

Övning....

Hej hopp!

Det var ett tag sedan jag hann skriva! Har varit på övning i Lomben hela helgen! Resultat?! Träningsvärk och sömnbrist! Klockan 06.30 (lördag) stod jag uppställd ute på F21. Efter ett litet mindre kaos, så kom vi oss i väg... Kan väl säga att jag är ganska nöjd med att åka egen bil ibland! Killarna fick åka terrängbil hela vägen till Lomben!

Väl framma så började det med en mjukstart. Vi byggde förläggningen och lagade lunch! Sedan brakade kriget i gång! Det var en kul övning. Inte så mkt hundarbete, men kul att se killarna i "aktion". Quarko är så rutinerad vid det här laget att han står utan att blinka när det skjuts med GRG och KSP. AK4:orna bryr han sig inte om! Dödstrött hemma igen på söndag eftermiddag. Hann vila någon timme innan det var dags att hämta hem Skruttan. Vad vore livet utan kompisar som ställer upp som hundvakt! Tack Christer och Zaiko för att ni står ut med Skruttan!

Igår så var det första träningstillfället för den nya FM-kursen. Jag var där och höll koll på Linda och Marcus som håller i den. Det är mkt trevliga hundar som går kursen och jag tror att det kommer att gå bra.

I dag skall jag slappa och åka ut till klubben och bara vara jag! Det ska bli skönt. Tiden räcker inte till, men det är hemskt mkt roligare att den går åt till saker som jag själv väljer!

Tills nästa gång Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar