torsdag, september 21, 2006

Hej igen!

Äntligen ett slut på denna intensiva vecka! I helgen ska jag bara ta det lugnt och vara med mina hundar. Eventuellt åka och titta på tävlingarna i Piteå. Det går i ett hela dagarna och jag vet knappast var jag bor...! Får mycket dåligt samvete när det gäller mina hundar, helst i Skruttans fall, Quakro är ganska nöjd med att få ligga i soffan. Ibland längtar jag till ett jobb, där jag kan stänga inn mig i ett rum och bara "sura". Nästa år efter årsmötet på klubben ska jag dra ner på den idiella verksamheten och gå in för att satsa på mig och Skruttan. Känns som om jag bara ger och ger...!

Nå väl, nog med självömkan... I går hade jag kurs ute på F21. Hundarna går bra och jag är nöjd med resultaten. Om tre helger så är det certprov och jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Känns som om vi måste få ett slut någon gång! Sedan kan jag backa tillbaka och bara finnas som stöd åt Linda och Marcus och deras kurs.

Nu ska jag återgå till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar