onsdag, september 13, 2006

Redan torsdag...

Oj oj, vad tiden går fort! Jag undrar vad jag gör av den!? Nå väl, vad har hänt sedan måndag. Jo, for ut och spårade efter jobbet på tisdag. Skulle ta det lugnt och stilla på kvällen, men blev över övertalad av träningsgänget att fara ut på klubben. Mitt i min "sociala" träning ringde Luleå Marina HV chef och på något sätt övertalade han mig att åka ut till Lomben på en övning... ;-) Fast jag var nog inte så svår att övertala, dessutom fick jag med mig Stina och Mackan, ha..ha!

Lutade mig tillbaka och tittade på de andra som tränade lydnad och lämnade telefonen i bilen. Då ringde Stinas telefon, vilket inte hör till ovanligheten, men man frågade efter mig och det hör till ovanligheten! SKARPT LÄGE, försvunnen kvinnai Råneå. Bara att kasta övet Etty i Bettans bil. Jag och Stina kastade oss i väg till samlingsplatsen! GISSA OM ADRENALINET PUMPADE, tyvärr hittades kvinnan innan vi hunnit till Råneå, (tur för kvinnan, men tråkigt för oss och vovvarna) men det är ju detta man längtar efter!

På onsdag hade vi bevakning ute på F21. Dessutom hade chefen ordnat möte med mig och föräldrar klockan 16.00, så lite tajt om tid. Hundarna hade nog sin sämsta dag i går, men de är ju inga maskiner.

Puh! idag ska jag bara vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar