onsdag, september 06, 2006

Så ser man igen!

Äntligen! I går fick jag mina nya glasögon... Gissa om det kändes skönt. Har gått med nedsatt syn i fem veckor. Detta har inneburit huvudvärk och migrän.... Tyvärr tar det ett tag att anpassa ögonen och skallen, så jag däckade fint i sängen med illamående och yrsel. Efter att tag blev det bättre.

For ut till klubben för möte med bevakningssektorn. Det var kul att "se" sina träningskompisar igen. Vi pratade om ditten och datten på mötet. Sedan stannade jag kvar en stund och pratade med gänget. Bestämde med Stina att vi skulle ta och festa någon gång. Ingela har en chaufför kväll innsetående då! (ha, ha... hon vill inte vara med och festa) Christer tyckte dock att jag skulle träna mer i stället, men just nu känns det roligare att roa mig själv än hundarna. Tyvärr måste jag nog hålla mig till träningen för efter dyrglasögonen måste JAG leva mkt sparsamt! Nu kommer ni inte höra av mig på ett tag. Skall åka på LÄGERSKOLA med eleverna... (Hm... hade hellre legat hemma i soffan med vovvarna), så i kväll lämnar jag över Quarko och Skruttan i Stinas vård!

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar