onsdag, september 27, 2006

Fula fiskar...


Hej! Nu är jag sjuksriven 25%...! Håller på att eventuellt få ett möte med den berömda väggen! Inte så bra, men när ska man ha tid åt sig själv?! Nå ja, livet snurrar på. Just nu är min mobil bara på ibland... och detta på grund av "fula" fiskar som tror att jag ska nappa! Dock är gäddan på bilden ganska söt ;)

Etty har börjat landa och vi kör så det ryker. Är så sugen på att börja tävla igen, nu när det går så bra för alla kompisar! Som tur är så "tjuvlånar" jag kompisars hundar och tränar lite med. Det är skoj och jag längtar verkligen tills jag och Skruttan kan visa oss ute på de gröna ängarna... Men måste man ha inkallning, hi hi!

Bevakningen är det som håller mig på benen just nu. Det är så kul att det verkligen har fått sig ett uppsving. Många BRA ekipage på väg och jag hoppas verkligen de stannar kvar och jobbar för bevakning.

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar