söndag, augusti 20, 2006

Vilken helg



Hej igen efter en hektisk helg!

Började dock lugnt på fredag... Kort dag på jobbet. Sedan ut på klubben för att träna lite hade jag tänkt. Det slutade dock med en kratta i handen. Gräset hade klippts inför söndagens tävlingar, men tyvärr äger inte Luleå BK någon uppsammlare. Vi fick helt enkelt kratta planen för hand...!

Vi gav upp någon gång vid 20.00 tiden och då såg planen hemsk ut. Jag, Ingela, Stina och Bettan for i väg och åt en pizza. Sedan drog "ungdomarna" iväg till Ingela för att se film. Om filmen var bra?! Tja, vi kom fram till att fyra blev mördade i alla fall. Gick och la mig klockan 01.30!

På lördag skulle vi gå en sväng på stan innan vi åkte ut till klubben. Men icke sa nicke... Ingela hade glömt att hon skulle jobba. Själv åkte jag hem för att passa på att städa, men somnade gott i soffan. Mitt i drömmen rinde Bettan och frågade om jag inte skulle komma ut till klubben. De hade inga nycklar, så jag åkte ut. Där fortsatte jag och Stina krattandet. Efter ett tag så kom Ingela och med gemensamma krafter fick vi planerna att se någorlunda ut.

Söndag var jag och hundarna ute på klubben redan klockan sex. Hjälpte till under tävlingarna. Hann köra bort de sista gräshögarna innan tävlingarna började. VILL INTE SE EN GRÄSKLIPPARE eller en KRATTA på ett bra tag nu! Gissa om jag sov gott i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar