måndag, augusti 21, 2006

SKOLSTART!




Hej hopp!

Ännu en ny dag.... I går var det skolstart, detta firade vi med eleverna! (Varför bara göra skolavslutningen märkvärdig) Vi skickade upp ballonger med en hälsning på sedan åt vi glass. Vi hade enorm tur med vädret!

Dagen var smått rörigt, men det brukar det vara när skolan startar. Jag var dödstrött när jag äntligen landade hemma i soffan, men tyvärr var inte Etty lika trött...! Hade funderingar på att åka ut i skogen och lägga spår, men jag bara orkade inte ta mig ur soffan. Lämnade dock Etty med Quarko hemme i 20 minuter och det verkar ha gått bra!

Vi gick och lade oss strax efter 21.00 för att få vila. Innan dess hade jag zappat på TV och sms:at Ingela som är iGbg. När jag precis hade knoppat in ringde kennel mamma och frågade om FUK:en vi ska ha i oktober. Hon frågade om jag låg och sov och vad svarar man?! Sedan hade jag nästan en date med John Blund och då rasslade det till i telefonen igen. Då var det Linda som helt plötsligt kom ihåg att vi borde ta av takboxen. Jag klandrar dem inte för att de hörde av sig så sent.... Hör till ovanligheten att jag ligger i sängen före 23.00!

Idag är det full fart på jobbet. Sedan ska jag ut och "hålla" Linda och Marcus i handen på klubben. De ska hålla i information om FM-kurs.... På den kursen är mitt jobb "endast" att hålla reda på dem och "leda" dem på rätt spår!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar