fredag, augusti 18, 2006

Detta var kul



Nu verkar jag få sving på det hela.... Datorer har jag alltid tyckt varit kul att pyssla med och det är ju inte svårt om man väl vågar att prova. Etty fick sig ett tjyvpnyp av Quarko i går, så nu ser hon ut som en bulldogg! Själv trodde jag att hon hade börjat löpa.... Oj, vad tidigt tänkte jag! Tills jag hittade hålet på nosen. Tänk att ett så litet hål kan blöda så mycket. Torkade blod i går, Skruttan tyckte det var jobbigt och skakade på huvudet så vi fick blod lite här och var i lägenheten.

Nästa vecka får jag värstingsdatorn hemlevererad. Då kommer det bli ännu roligare att sitta och pyssla med denna sidan. Om man nu hinner sitta ner...

Igår var jag och köpte nya glasögon. (De har gått söder...) Det blev ingen billig affär! hade tänkt att man skulle kunna laga dem, men icke sa nicke. Dessutom hade synen förändrats så det var bara att punga ut med pengarna. Så nu får man leva på nudlar några månader fram över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar