onsdag, augusti 23, 2006

Äntligen Onsdag!

Tja, då var det onsdag igen. Jag tycker om onsdagar, för snart är det helg! Igår var jag på klubben för att hålla reda på "instruktörerna" Linda och Marcus när de hade info om FM-kursen vi ska starta. Det blev ca 8 st nya som ville gå kursen. Det ser lovande ut.

Var ute på klubben i god tid för att kunna träna Skruttan lite enskilt. Det går frammåt. Vi tränade framförgående. Det går bra, lite väl mkt stretande i kopplet...! Sedan tränade vi släppande. Hon backade självmant ut och la sig. Vilken stjärna! Undrar bara när vi ska lägga in "fot"....

Kom hem sent, IGEN! Måste snart ta tag i städningen av lägenheten. Börjar se mkt ostädad ut, vilket jag inte tycker OM, men NÅGON vill inte städa. Skruttan bidrar friskt till oredan och jag VET att om det vore städat skulle hon inte kunna hitta på en himla massa BUS! Fast hon är ju lycklig i alla fall. Ska ta tag i städandet i helgen. För en gångs skull har jag inte en massa MÅSTEN och kan egna mig åt mig själv och mitt liv en stund. Jag hoppas innerligt att mina nya DYRA glasögon kommer snart så jag kan se världen i ett skarpare perspektiv. Just nu känns det lite suddigt.

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar