torsdag, augusti 24, 2006

Nya Datorn


Hej igen!

I går passade jag på att gå ut i skogen med Q och Skruttan. Vi plockade kantareller... Ja, det finns här uppe om man vet var man ska leta! Sedan åkte vi ner till klubben där vi hade upptakt på bevakningskursen.

Idag ska jag hämta min nya dator. Det ska bli kul! Jag har fått den via jobbet. Till den har jag också fått en fotoskrivare. Gissa om det kommer att tas bilder. "Ovanligvis" åt jag, Bettan, Catrin, Stina och Linda en hamburgare på kvällen.

Pratade med mamma en stund på kvällen. I helgen ska min systers son Alexander döpas. Tyvärr gör avståndet det att jag inte kan närvara. Nu hoppas jag verkligen att mina nya glasögon snart blir fördiga. Det är jobbigt att gå med dem nu när de är "skeva" och att jag ser "sämre" på vänster öga. Har märkt det tidigare, men inte brytt mig. Så på ett sätt var det väl bra att de gick sönder. Dyrt i plånboken bara, eftersom jag har "special" fel (om man nu kan säga så). Tror faktiskt att de tillverkar allt från naturtillgångarna, annars förstår jag inte riktigt varför det ska ta så lång tid. Tyvärr hade jag ingen försäkring som täckte glasögonen, men gissa om jag har det nu!

Vi höres i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar