måndag, augusti 28, 2006

Bevakning


Tröttare än någonsin!

I går var en jobbig dag, men som slutade helt ok! På jobbet är det full rulle, ganska mkt att göra och jag känner redan att det kommer bli en hektisk termin. Nå väl, det är bara att bita ihop. For hem vid fyra och kom då på att räkningarna måste betalas! Ops, hade helt glömt bort CSN räkningen, gissa om man blev överraskad! Så nu är det bara att bita ihop och vänta tills nästa lön... Som tur är så har jag BRA vänner som ställer upp!

Efter den smärre chocken for jag ut i skogen för bevakningkursen. Hundarna gick mkt bra och jag hoppas verkligen att samtliga förare tycker det samma. Jag blir SÅ glad när kurshundarna går bra och när förarna sköter sig.

Släppte mina egna hundar med Lindas lilla Q. Tyvärr egnade de sig åt att bära pinnar i stället för att leka med varandra, så promenaden blev kort. När vi skulle släppa in dem i bilarna igen satte dock Skruttan och lilla Q i gång med värdens rejs!

Kom hem vid tio och kom på att jag var tvungen att laga mat för att ta med till jobbet. Så då gjorde jag köttfärssås och mackaroner. (Gissa vem som glömt det hemma idag) Gick och la mig vid elva och idag straffade det sig!

Tills nästa gång!

Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar