onsdag, augusti 30, 2006

Migrän


Usch! Igår så hade jag fruktansvärd migrän... Började redan på jobbet och en stökig klass gör ju inte saken bättre! Rastade Skruttan innan jag for från jobbet och gick och la mig direkt när jag kom hem. Stackars Quarko fick sig ingen promenad... Slängde till hundarna ett grisöra och ställde klockan på 17.00

Orkade nästan inte ta mig ur sängen när det var dags att stiga upp och fara till klubben. Väl framme rastade jag hundarna. Fortfarande migrän... Jag var ansvarig för tisdagsträningen, men som tur hjälpte Bettan mig med platsliggningen utan skott. Sedan sköt jag själv medan någon annan agerade tävlingsledare på platsliggningen med skott. Hade tänkt fara hem tidigt den kvällen, men hamnade i samtal med Carina Andersson. Satt kvar ganska länge och migränen började släppa. Tyvärr var den kvar idag och jag har med nöd och näppe orkat vara på jobbet idag. Barnen har dock skött sig fint i dag och det känns ju bra. Nu ska jag hasta hem och vila en stund. Sedan bär det i väg ut till klubben för möte med tävlingssektorn. Tur att man inte har familj och att tävlingssäsongen snart är över så man hinner pusta ut lite i vinter!

Jag längtar efter snön och kylan så man kan ta fram skidorna och åka några varv med hundarna. Är så fruktansvärd less på värmen...

/Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar