torsdag, april 01, 2010

GLAD PÅSK

Fyra veckor har gått sedan jag började nya arbetet. Det har varit mycket att sätta sig in i men nu börjar få häng på det hela. Livet rullar vidare, med både med och motgångar. Värst är de som huggs i ryggen. Falska människor har jag fått nog av - även sk vänner som inte står bakom en när vindarna viner! När det är som jobbigast så märker man vilka som verkligen är ens vänner. Men som jag brukar säga - det som göms i snö, kommer fram i tö!
Nå ja, ingen idé att gnälla! Nu är det PÅSKLOV och jag är ledig i tio dagar. Huset ska få sig en ordentlig genomkörare. Gisses vad jag har försummat det. Nu ska jag verkligen fejja! Badrummet skall göras klart, fönstren skall putsas och golv ska skuras. Efter det är klart så ska jag nog flirta med Kärleken osså ska vi göra om gästrummet till vårt sovrum. Det tror jag blir perfekt. Sedan så jobbar jag på fram till första veckan i juni. Sedan blir det semester... Eventuellt blir det även i år två veckor på Tjh. Skolan. PB utbildningen den här gången. Sedan tror jag nog att Marma får vara några år framöver...
GLAD PÅSK ALLA VÄNNER OCH ALLA ANDRA MED FÖR DEN DELEN! ÄT MYCKET PÅSKGODIS... GOD MAT OCH DRICK MED MÅTTA, SAMT VAR SNÄLL MED PÅSKHAREN HAN ÄR DIN VÄN!

KRAM I MASSOR

CARIN & FAMILJ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar