torsdag, april 08, 2010

Bil h-vetet...

JAG VILL HA EN NY BIL NU...!!! Idag skulle jag åka och träna med Skruttan. Klockan 10.00 hade jag tänkt vara ute på klubben. Tyvärr så skulle sambon åka på arbete, så jag skulle köra gammel audi! Sambon åkte i väg tidigt i morse. Jag och lilla vovven gjorde oss i ordning och satte oss i bilen efter morgon promenad och frukost. Glada i hågen med ett bra upplägg i huvudet - vrider om nyckel lite surr sedan dött! J-vla bil... Nä inget ljud och jag ger upp. Skruttan fattar inget och vill inte följa med in gen. För att bli av med mina aggressioner tar jag och Skruttan en längre cykel tur. Sedan inser jag att lilla vovven är gråare än nånsin och jag har lite aggressioner kvar så jag slänger in henne i duschen... Summa sumarum, vovven nöjd (kunde hoppat duschen enligt henne), jag måste duscha... aggressionerna dämpade! När jag har samlat krafter igen så kanske vi kör lite pucksök här hemma!

Annars så var gårdagen bra... fick som ni läst tidigare ihop cykeln - cyklade en premiär tur med Skruttan. Tränade bevakning med gänget i går. Han med lydnad och lite pucksök innan Annelie dök upp. Körde vovvarna på en "signal", "väcka upp" övning. Sedan fick lilla G prova på - gisses vad han tyckte det var lite äckligt med konstiga ljud - fast när han fattat att det var en människa så var det en kul lek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar