lördag, november 21, 2009

Tid...

Sitter här hemma och funderar på varför tiden går fortare när man blir äldre! Känner att tiden bara rinner i väg, på både gott och ont ;-) Tittar jag tillbaka i tiden, 3 år så var bara lilla Skruttan ett halv år! Jag visste inte vem Kärleken var! och bodde i min lilla 2 ute på Skurholmen. Det var andra tider det! Aldrig ska jag tillbaka till en lägenhet, inte förrän jag är för gammal för att orka skotta! Nu är jag husägare, sambo och livet leker. Tyvärr skulle jag kanske vilja bromsa tiden - t ex under sommaren när jag är ledig!
Ha, ha! Nä, nu rullar det som sagt snabbare och snabbare! Blev ju uppsagd i augusti. Hann vara arbetslös hela 8 dagar. Sedan blev jag erbjuden ett halvårs vik. Nu har detta halvår snart gått. Examensarbetet ganska klart... Skall till Umeå på tisdag - onsdag i veckan för att träffa handledare och få lite tipps och idéer. Blir erbjuden att fortsätta vicka på samma skola till våren, så jobb kommer jag inte vara utan. Frågan är bara om det inte dyker upp något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar