måndag, november 16, 2009

GRATTIS....

Först!
Grattis Stina och Jambo och Linda och Quta som i helgen klarade av Tjh cert-provet på F21. Snacka om snabbkurs... tre veckor! Ni är så duktiga!
Ja, själv var man kontrollant tillsammans med Jossan. Kul, kul är det och jag börjar känna mig bekant i denna nya roll. Som tur är, är man inte ensam och dömer utan man är alltid två. Provledare i helgen var Jenny och Gunilla, samt Tom som gjorde sin aspiranttjänst. De var jätteduktiga och det hela flöt på med lite smärre justeringar. Nu har även mina "systrar" Jessica med Mira och Annica med Råttan blivit färdiga, så nu kommer man väl träffa dem ute i skogen igen. Själv känner jag mig lite sliten i kroppen efter alla dessa helger. Nu laddar jag om med en ledig helg nu till veckan, sedan drabbar vi samman igen på F21 för KU-urban miljö v. 48 & v. 49!
Tjing på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar