tisdag, oktober 20, 2009

Oj, oj vad tiden går!

Hinner inte riktigt med att skriva... Men vad har hänt? Jo, jag har hunnit vara på KU:eftersök på F21. Himla kul och intressant. Startat TJH 1 kursen med Skruttan. Vecka 44 ska vi nog gå upp på det provet. Sedan har jag tillsammans med Jossan haft en provledar kurs ute på F21, det var kul och jag tror att deltagarna fick mycket matnyttigt med sig hem. Har varit i Kalix en helg och dömt ett Cert-prov för första gången. Det var kul och nyttigt. Tur att Johan var med... Nu i helgen var jag åter på F21 och var provledare på ett cert-prov. Kärleken är tålmodig och har varit utan mig fyra helger i rad. Så nu tar jag en paus och är hemma i helgen som kommer - fast det är Sektroskonferens i Medelfors, men ibland går faktiskt privatlivet i förväg!
Tyvärr så har jag inte riktigt hunnit träna Skruttan, men nu sätter vi i gång och det ska nog gå vägen. Hon tycker ju om att arbeta den lilla grå. Har även startat en ny Bevakningskurs och de skall jag drilla ordenligt... prov i november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar